Podpora  


Společnost Ishida Europe věří v partnerství se zákazníky. Jsme hrdi na to, že již od prvního kontaktu úzce spolupracujeme s výrobci, abychom plně pochopili jejich potřeby a problematiky.

To znamená, že máte záruku jedinečného řešení navrženého speciálně pro vaši výrobní linku. Ishida má výrobní i výzkumná a vývojová pracoviště v Evropě, což vám zaručuje, že vždy dostanete rychlou odpověď. 

Klíčové aspekty našeho balíčku technické podpory zahrnují:

  • Důkladné testování výrobků prováděné v našich vlastních specializovaných zkušebnách
  • Školení obsluhy v místě instalace nebo v prostorech společnosti Ishida, která jsou šitá na míru
  • Vyčleněné zdroje po doprodejích
  • Náhradní díly ve vyhrazených skladech po celé Evropě
  • Servis a opravy 

“Rovněž je důležitý i zákaznický servis a i zde společnost Ishida prokazuje své odhodlání poskytovat v této oblasti špičkové služby.  Vybavení je velmi spolehlivé, ale pokud se přesto někdy objeví nesrovnalost, naše společnost ji vždy řeší rychle a účinně, aby daná nesrovnalost neovlivnila výrobu.” Pipers Crisps, UK

 

Požádejte nás o další informace o službách technické podpory.