Podpora
Společnost Ishida Europe věří v partnerství se zákazníky. Jsme hrdi na to, že již od prvního kontaktu úzce spolupracujeme s výrobci, abychom plně pochopili jejich potřeby a problematiky.
“Rovněž je důležitý i zákaznický servis a i zde společnost Ishida prokazuje své odhodlání poskytovat v této oblasti špičkové služby. Vybavení je velmi spolehlivé, ale pokud se přesto někdy objeví nesrovnalost, naše společnost ji vždy řeší rychle a účinně, aby daná nesrovnalost neovlivnila výrobu.” Pipers Crisps, UK
To znamená, že máte záruku jedinečného řešení navrženého speciálně pro vaši výrobní linku. Ishida má výrobní i výzkumná a vývojová pracoviště v Evropě, což vám zaručuje, že vždy dostanete rychlou odpověď.
Klíčové aspekty našeho balíčku technické podpory zahrnují:
-
Důkladné testování výrobků prováděné v našich vlastních specializovaných zkušebnách
- Školení obsluhy v místě instalace nebo v prostorech společnosti Ishida, která jsou šitá na míru
- Vyčleněné zdroje po doprodejích
- Náhradní díly ve vyhrazených skladech po celé Evropě
- Servis a opravy
“Rovněž je důležitý i zákaznický servis a i zde společnost Ishida prokazuje své odhodlání poskytovat v této oblasti špičkové služby. Vybavení je velmi spolehlivé, ale pokud se přesto někdy objeví nesrovnalost, naše společnost ji vždy řeší rychle a účinně, aby daná nesrovnalost neovlivnila výrobu.” Pipers Crisps, UK
Požádejte nás o další informace o službách technické podpory.